Man lever längre om man skrattar...

... Och jag har nog förlängt mitt liv väldigt många år idag isåfall, för skrattade så sjukt mycket på vägen hem i bussen, och ännu mer nu ikväll när allt folk var här! ;)

Här kommer i alla fall ett snabbt och kort inlägg! - tror jag, man vet ju aldrig med mig (A)

Jag har typ inte gjort så mycket idag, först skola, sen gå hem från bussen, och så började det regna.. så när jag hade typ 200 meter kvar så kom pappa, -.- hahahha!
+ att på vägen hem på bussen, så var det en lite söt unge (neger. Eller svarthyad om det är bättre  ^^) som satt och skrek, asså inte gapa eller grät, utan verkligen skrek, det gjorde as ont i öronen x)  Hon satt och gjorde det hela vägen från Köinge till Ljungby, säkert längre ändå! ;)

När jag kom hem, så fixade jag lite med Alicias och Issas bloggar, och sen städade jag mitt rum + övervåningen.
Clarie, Emily, Anneli, Carran och Ellen skulle komma på kalas, för Emma har ju fyllt år. (min syster) 
Det var trevligt, mycket skratt och sånt. Emma och Carran var väldigt flum också. 

Nu är klockan halv 11, och alla har precis åkt hem, så nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa, för annars kan jag inte sova.. och sen ska jag sova så fort jag kan.. Är skit trött!

Nu är det inte länge kvar tills vi får nya datorer, 4 dagar efter så åker vi (till turkland) och 4 dagar efter vi kommer hem så är det dags för sommarlov!  Så himla mycket toppen-saker man har att längta till nu! Wiie! :)


2009-05-11 - 22:16:12
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Liisa

Allt bra med dig sötnos? :) <3

2009-05-11 @ 22:51:21
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0