kryllar av människor!

Nu sitter jag i soffan hos mormor och morfar, och tittar ut mot våran trädgård (över vägen) och där bara kryllar av folk.
Hur mycket folk som helst! hahaha.. Undra hur detta kommer sluta , x)

Det var ett varmt och skönt bad, med ansiktsmask och så! 
Och när jag var klar, så åkte jag och mamma och köpte thaimat, gott!

Vet inte vad jag ska göra ikväll, melodifestivalen är skit, haha! 

Funderar på om jag ska fixa lite med bloggdesignen, men vet inte vad jag ska göra ännu!
haha, kanske blir lite rörigt ett tag, men ska försöka fixa det ikväll.

/Tilda
2009-05-16 - 22:08:40
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: othilia

haha,va läskit. i min meny står det också antal dagar kvar till skolavslutningen och tills jag åker til turkiet!:o, haha :)

fin bologg föresten:)

2009-05-17 @ 15:49:27
URL: http://othilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0