Hejdå Sverige, Hej Turkiet!

Jaha, nu var det snart dags, och datorn ska packas ner nu, så vi hörs inte förräns vi är framme. Åker hemmifrån om cirka 6 timmar, så ska nog sova nu. 

Skriver kanske på planet, men jag har ju inget internet, så uppdaterar det isåfall senare! :)

Har packat allt nu, väskan bara väntar på att få lägga sig i bilen. Hahaha! Nu är det bara allt handbagage som ska packas, och det blir nog bara min datorväska, med dator+laddare, kamera+laddare, ipod+laddare+hörlurar och en bok i.
Skit, nu kom jag på att jag har glömt packa allt som ska i necessären, och jag har inte plats i min väska, får nog smuggla ner den i mamma eller pappas.

Men nu måste jag fixa klart det sista, och sen sova. Vi hörs väl imorgon kväll, då jag bloggar med.

Pusshej

!

Ha det bra, för det ska jag ha!
2009-05-30 - 21:04:38
- 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: emmy

åh gud va härligt. ha det så bra nu tilda!

2009-05-30 @ 23:08:04
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0