GRATTIS SYSTER!

God morgon, här kommer ett snabbt inlägg.
Jag är hemma idag, för mådde inte bra i morse, men nu mår jag lite bättre,
ont i huvudet och halsen, men ingen feber!

Min syster fyller år idag, GRATTIS! <3 
Vi ska fira henne ikväll, och då får hon paketen ifrån mig. 
Kan inte skriva vad jag ska ge henne här, för jag är inte säker på att hon inte läser min blogg. ;) 
Jag har gjort en tårta till henne i alla fall, en med hallon och maränger, jättegod är den! (:

Jag har duschat, och ska snart till mormor och morfar och äta soppa, gott!

Fick precis ett sms av Ulrika, där det stod: Hej, hur går det? Här är det 24 grader och Sol. Kram
Det låter ganska så skönt faktiskt, med tanke på att här är regnregnregn. 
Men jag får väl tänka att det bara är 24 dagar kvar tills vi åker, får hoppas att där är toppenväder! :)

Här kommer en bild från förra året när vi var i turkiet, och nu när jag tittade vilken datum den var tagen, så var det faktiskt den 6 maj 2008 klockan 14.34, idag är det ju den 6 maj 2009, så för exakt ett år sedan (eller inte exakt den tiden, men om exakt 1 timma och 24 minuter) badade jag i poolen i turkiet. (var där denna veckan för ett år sedan)  :D Det var bara denna dagen vi hade fint väder också! ;) haha! 


2009-05-06 - 12:04:12
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Pappa

I år kan vi bada inne om det är skitväder. Gött!

2009-05-06 @ 13:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0