Filmrecension, ett svårt beslut och massor av längtan!

Sitter i min säng, måste skriva en filmrecension om "The green mile". 
Det är segt, men måste göras! 
När jag kom hem från skolan, och mamma hade kommit hem så cyklade vi en runda, 6 km. Det var skönt!
Just nu så är jag i ett jobbigt beslut, och vet inte hur jag ska göra! "/ 

Veckan blir slapp..
Imon, så ska jag, Sofie och Linnéa till Sol och Carishma, och typ vara där och så.
Har friluftsdag, och man kunde välja att vara hemma och rida! :)

På onsdag är det som vanligt slapp-dag i skolan, det är det alltid på onsdagar..
typ matte (okej, det är tråkigt) eget arbete, slöjd, bild och sen No, ganska mycket rast där imellan, och vi slutar 2.

Sen på torsdag & fredag så är vi ju lediga, och på torsdag så ska jag med Emma till Alingsås på tävling.

Jag längtar till så himla mycket just nu.. Nya datorer, turkiet, sommarlov, sol och värme (fast det var det ju idag) och massa mer. 

Nu måste jag plugga, puss!



:(
2009-05-18 - 19:35:20
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0