Ett varmt härligt bad!

Nu kommer bara ett snabbt inlägg, för jag håller på och tappar upp ett varmt bad. Ska bli jätte mysigt! :)
Ikväll så ska Emma och Carran ha fest (typ stor) så jag, mamma och pappa får inte vara hemma , så vi är i mormor och morfars hus hela kvällen, för dom bor ju i deras villavagn (typ blandning mellan husvagn och sommarstuga).
Kommer nog bil en riktig myskväll, först bad, sen god mat, sen chips och tv! 

Det gick bra på kursen med Sol, sista gången, och vi red en poängpromenad, det var bra träning för Sol, för hon var ganska stirrig. När vi var klara med det, så red vi lite Dressyr (jag och Sol) tränade på lite som vi behöver träna på, och Ulrika hjälpte oss. När alla hade gått rundan, så fikade vi, och sen var det prisutdelning! 
Jag vann , eller nej fresten, jag kom tvåa.. Och jag vann en stor Pilates boll som nästan inte fick plats i bilen , x)


Men nu måste jag gå och titta till badet, ha det bra! Skriver mer sedan.
Här kommer en bild, som jag tog för ett tag sedan!

2009-05-16 - 19:12:12
- 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: victooria

hur har du gjort det där med besökar saken ? :)

2009-05-16 @ 20:12:50
URL: http://vctorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0