Bildredigering!

Har inte gjort mycket alls idag faktiskt!
Jag är ganska trött idag, men himla glad faktiskt, vet inte varför.. Men det är alltid skönt att vara på bra humör! ;)
Mest grejjat med bloggen, och redigerat en hel del bilder, så här kommer dom!
Det är ganska många, men det är alltid kul att titta på bilder, eller? ;)

Krånglar blogg.se för er också idag? För mig är det jättesegt och man måste uppdatera varje sida typ 3 ggr. Störande!
Därför kan jag inte lägga upp bilderna nu.. :/  dom kommer så fort som det inte segar längre! :)
Kommer antagligen ensamt i ett nytt inlägg senare!


Nu tänkte jag antingen springa en runda med ebbot, eller städa mitt rum.. Tror det blir både och kanske! :)

Ha en bra kväll! 




2009-05-10 - 17:20:30
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0