Bara 3 veckor kvar!

Nu har jag varit ute och sprungit med Ebbot, och nu sover han, och drömmer. 
Här är så himla gullig, :)
Sitter och fikar, sockerbulle och fruktsoppa, mm..
Jag gillar inte värdet, det blåser och är kallt..

Det är bara 21 dagar kvar tills vi åker till Turkiet, alltså bara 3 veckor.
3 veckor låter ganska länge, men 21 dagar låter inte länge, och 3 veckor går fort!
Ulrika och dom kommer hem idag, och dom har varit borta en vecka, och det känns typ som 3 dagar..
Läskigt vad tiden går fort alltså.
Jag hoppas bara att vi får fint väder i turkiet, för jag vill i alla fall vara lite brun på skolavslutningen! :)
Jag längtar skit mycket efter turkiet..  sol (förhoppningsvis), bad, och massa shopping! :D

Jag tänkte sätta mig och läsa lite, för jag läser bara lite på kvällarna ibland annars, och då kommer man ingen vart i boken..
Och den boken jag läser är så himla spännande, så tänkte sätta mig i soffan nu när jag är ensam hemma, och läsa lite! 
Läs den boken, den är skitbra : 14 år till salu! 
Den handlar om en 14-årig tjej som blev våldtagen, och sen så vill hon och hennes kompis tjäna ihop pengar fort, så dom börjar sälja sex. Kompisen hoppar av efter andra gången, men Tessan (hon det handlar om) har kommit in i en ond cirkel och kan inte sluta. Läs den, för den är skit bra! 

Sms:ade Carran precis, hon hade vunnit första klassen och kommit tvåa andra klassen, men det hade inte gått så bra för Emma, men laget kom på en 3:e plats! Grattis HKRK´s div 1 lag! :D

Mamma ringde precis, och frågade om jag ville gå ut och äta på restaurang ikväll, och självklart vill jag det! :D
En myskväll med bara mamma. :)
Nu ska jag baka chokladbollar, blev så himla sugen på det. (a)

Här kommer en bild på Ebbot, fast där är han vaken! :)

2009-05-09 - 16:33:49
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super helg :)

2009-05-10 @ 00:28:20
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: dena

söt hund :))

2009-05-10 @ 16:19:28
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0