Sjuksjuksjuk

Nu har jag varit hemma två dagar från skolan, bara för att jag har en dum förkyldning, som kom i lördags natt.
Dagarna har tillbringats under en mysig filt framför tv:n, och med datorn i knät, och med varmt honungsvatten.
Honungsvattnet har fungerat bra mot halsen, har nästan inte ont någonting i den längre, men nu kommer den jobbiga förkylningen, hosta, nysningar, snuva, tät i hela huvudet och ont i huvudet.
Just nu sitter jag och bläddrar i en hästtidning, och hoppas på att några av dom stövlarna jag beställde passar, men det tror jag nog. Dom kommer i slutet av veckan, och då måste jag ju vara frisk. Så jag får kryakryakrya!

Jag måste också bli frisk snart, för jag måste skriva upp mitt Grönt kort prov, för annars får jag inget, och då känns det lite onödigt att ha betalat 300 kr, och sen inte få något, och behöva göra det en gång till. Men jag hoppas det löser sig, och att jag kan göra det snaart!

Just nu sitter jag här, med Thai liniment under näsan, och det gör susen. (y)  Fast det svider lite. (a)
Jag sitter och bläddrar i en hästtidning nu också, och hoppas på att några av dom stövlarna jag beställde passar, men det tror jag nog. Dom kommer i slutet av veckan, och då måste jag ju vara frisk. Så jag får kryakryakrya!

Nu måste jag nog plugga lite, så att jag inte kommer efter allt för mycket i skolan, så nu blir det lite Matte och sen kanske lite No, får se om det finns något mer jag kan göra!

Det blev inte så lång inlägg, men jag orkar inte skriva mer, och har inget mer att skriva för den delen.
Så,    byebye
2009-03-04 - 11:03:32
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0