090313

Jag har inte tid med att skriva lika ofta längre, jag har läxor, är ganska mycket i stallet, och om jag inte gör något av det, så orkar jag inte skriva. Men nu tänkte jag skriva lite.

Igår red jag runt stora berget på Sol, i typ snöstorm, men det va mysigt ändå! (a)
Och imorgon kommer Sofie hem, greeat!

Igår kom mormor och morfar hem, dom va negrar! Dom hade haft det bra, :)
Välkomna hem! btw, dom har varit 3 veckor i Thailand. -.-
Jag fick en billabong t-shirt, två billabong shorts, och ett typ pannband. Tack! <3

Idag i skolan, så hade vi två timmars SO, utan lärare. (:
Och skolan gick ganska fort, och när jag kom hem, så åt jag, och sen somnade jag.
Har typ bara sovit, tittar på massa avsnitta av Mia och Klara (som jag redan sett)
Och även Andra Avenyn, vill ha mer avsnitt!

Jag vill se alla One Three Hill, någon som har dem? :)     säg till!

Imorgon, så ska jag först ha sovmorgon, och sen ska vi iväg till ridhuset med Putte, och rida!
Hoppas det går bra, för då får jag antagligen en ny sadel till honom.
För han typ är cp när jag rider honom med sadel, och så har jag börjat rida med puta, och det går mycket bättre..
Så antagligen så är det att han har blivit musklad, och att sadeln inte passar då, och då måste dom köpa ny sadel!
Och då får vi åka till Anna på Horse Farm och prova ut en ny, eller jag får prova ut ny sadel!
Emma ska tävla, så hon och pappa är iväg hela helgen, så jag och mamma kanske hittar på något mer kul.
Lycka till syster, <3

På Söndag så ska jag antagligen ner till min älsklingskusin och fira henne, för hon fyller år på måndag,
Grattis världens bästa kusin! <3
btw, hon får moppe, och då kommer hon kunna hämta mig i sommar. WIIIIE! (a)
Och hon har fått en ny mobil, den jag vill ha.. En sony ericsson C905 .. bajsunge!

Nu ska jag titta om det är något bra på tv, annars kan ni ju alltid sociala er lite på msn! puss



Ska försöka komma ut lite mer med kameran också, och då kommer det kanske lite mer bilder oftare! :)
2009-03-13 - 20:55:29
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0