Tiden räcker inte till!

Jag hinner verkligen inte skriva varje dag, och de dagar jag hinner och orkar skriva, så kan jag inte skriva om alla dagar som jag missat något på, så från och med nu, så skriver jag lite då och då, och om det händer något roligt, speciellt, eller om jag bara har lust att skriva!

Denna veckan har jag typ bara varit i skolan, pluggat och vart i stallet.
Och i fredags var jag hos tandläkaren. Dom hade lovat att jag skulle få lustgas, för jag var rädd att bedövningen inte skulle ta denna gången heller, så jag skulle få lustgas. Men när vi kom dit, så säger hon: Nej, det kan man bara få på onsdagar.
Men dom hade lovat mig det och blablabla. Så nu får jag vänta till 8 april, om jag inte bytar tandläkare, för jag vill inte ha den kärringen, för hon är dum i huvudet.
För jag vill kunna dra ut tänderna innan den 1 april, för jag vill inte vänta med att få tandställningen, och den ska jag få 1 april. Så nu får vi se hur det blir, men det blir nog bra tillslut i alla fall. Efter tandläkaren, åkte jag med pappa till hans jobb, och jag satt och pluggade lite, och sen fick jag glass, en blåbärs putte. Jag fick också jobba lite, skrev in en text på datorn.
Sen åkte vi hem, och kvällen gick åt till att sitta vid tv:n och datorn, som vanligt.

Igår, så vaknade jag vid 9 ungefär, och åt en baconmacka. Sen åkte jag och mamma, och lämnade pappa på V-tab, och jag och mamma åkte till slöinge, till Eriks hästshop. Jag provade ridstövlar, ridbyxor, tittade på bett, schabrak och lite annat smått.
Jag köpte ett par nya ridbyxor, ett nytt bett till putte, och beställde ett par ridstövlar.
När vi var klara på Eriks, så åkte vi till Gudmundsgården och köpte mat tills ikväll.
Sen åkte vi till någon skoaffär, för mamma skulle ha nya skor till det nya jobbet, och hon hittade ett par.
Och efter det så åkte vi till Horsefarm, och provade ett par andra ridstövlar, så nu ska jag bara välja mellan dom två. ;$
När vi var klara där, så åkte vi och hämtade pappa, och åkte och åt middag på Torggrillen, och sen handlade, och sen hem.
När vi kom hem, så bytade jag om, och åkte till stallet. Jag red Putte, och han gick bra med det nya bettet, och det nya tränset var väldigt fint, men det var inte lätt att få ett träns som passade han.
Sen åkte vi hem, och åt mat, och resten av kvällen gick åt till att sitta vid tv:n och datorn.

Idag har jag bara tagit det lungt. Skulle varit med Nathalie, men såklart, så blev jag sjuk, och vi kunde inte va. -.-
Men vi får ta det någon annan dag, och hoppas det blir snaaart! <3
Nu sitter jag här, och har verkligen tråkigt, ingen rolig inne på msn, eller ingen social iaf, (a)
Och jag tror jag börjar få mer feber, har i alla fall mer huvudvärk, och mer ont i halsen, så det blir kanske ingen skola för mig i morgon.

Och som ni kanske redan har märkt, så har jag gjort en ny header, där jag är brunett på den mest synliga bilden!


I miss you

2009-03-01 - 17:51:16
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0