Vart tog det superfina vädret vägen?

Idag vaknade jag tidigt, eller iaf ganska tidigt, och åt frukost med mamma. Sen åkte vi och red, red ut idag för mamma skulle plocka fläder. Mysig runda är det iaf! :) Sol har blivit väldigt lugn och snäll, det är bra. :) När vi kom hem så åt vi glass på altanen och sen satt jag ute i solen lite. 

Efter maten så kom Sofie och vi har varit vid Ljungsjön hela eftermiddagen. Mysigt. Badade för första gången i Ljungsjön i år. Vi fikade och pratade en massa. Det blev mulet och vi cyklade hem och fixade naglarna. När jag skulle hämta nagellack så slog jag i min tå/fot vääääldigt hårt, så nu kan jag knappt gå, har svinont. :(


Hoppas det superfina vädret är tillbaka imorgon, för jag vill sola! :)



Sov gott.
2009-06-25 - 20:19:33
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Vad roligt! Tack! :)

Förresten, vilken tävling hos Nicole? :O

2009-06-25 @ 20:31:35
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Christin M [ FOTOBLOGG ]

Svar: Oh är det sant? Tack för tipset! :)

2009-06-25 @ 21:23:46
URL: http://www.christinmartinsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0