Varmt väder i Turkiet!

Sitter ute nu, här är jätteskönt väder. Har varit ca 35-40 grader idag, i skuggan! Vi har shoppat massor idag, och jag har solat och badat lite också! Vi var på marknaden och shoppade.  Har ni också haft bra väder idag?


Jag har faktiskt inget att skriva, för det är det enda vi har gjort idag, men jag skriver mer så fort jag kommer på något. ;) 

Tror jag ska göra en ny bloggdesign, antingen så att den kommer upp den 12:e , eller att jag börjar på den den 12:e, vi får se! 

ha det bra!


Till mormor: Hej mormor, kan du göra en sak åt mig? Skulle varit jättesnällt.. Hemma i vårat kök ligger en gul lapp, där vid spisen, där det är ifyllt mitt namn och så, det är angående min konfirmation och måste vara inskickad innan vi kommer hem, tror det var den 5:e, vill du vara snäll och posta den, adressen står på lappen, mamma glömde av det (du vet ju hur virrig hon kan vara). Hoppas ni har det bra, vi har det toppen, hälsa morfar! Kram Tilda! :)

2009-06-03 - 20:04:28
Turkiet 2009 - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0