En toppen helg!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte varit hemma, så har inte kunnat skriva. :)

Jag och Sofie har varit nere i Olofsbo och sovit i villavagnen, (typ blandning mellan husvagn och stuga). Vi har haft det toppen, verkligen. När vi kom dit så åt vi middag, och sen cyklade vi ner till stranden, köpte godis, cyklade till Glommen och sen hem. Vi tittade på film, "I taket lyser stjärnorna". Sen gick mormor och morfar till några dom känner, och vi var ensamma hela kvällen. Vi cyklade ner till stranden, sen hem och bytade om och gjorde oss i ordning, sen cyklade vi ner och åt pizza. När vi hade ätit så cyklade vi och köpte chips och läsk och sen ner till stranden. Sen spelade vi minigolf och jag vann! :D Fick två  spik också! ;) Sen cyklade vi ner till stranden igen, och det var varmt i vattnet, så vi cyklade hem och bytade om till bikini och sen ner och badade, tog kort och hade "vattenrkrig". När klockan var typ kvart i 11, så cyklade vi hem, med bara bikini.. Då är det sommar, om man kan cykla i bikini klockan 11 på kvällen. ;p Vi satte oss och tittade på film, och när den var klar så la vi oss och tittade på ännu en film. ;) 

Idag så cyklade vi en runda och sen åt vi. Mamma och pappa kom och vi låg på stranden hela eftermiddagen. Sen spelade vi minigolf också, det .. inte bra idag. hahaha, jag förlorade, och försämrade mitt resultat. ;p Sen åkte vi hem och lämnade Sofie och sen red jag Pandan. Nu har vi ätit, grillat marshmallows också, och duschat. Nu ska jag nog snart sova, för jag är riktigt trött. Imon blir det sol kan jag tro. Jag vill bli brun, men jag blir typ inte brunare känns det som. Blää! :(

Tack för helgen, bästa vän. Den var toppen! <3



Sov gott, det kommer bilder från helgen imon!
2009-06-28 - 22:34:08
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: malin

Godmorgon vad gör du ? ;)

2009-06-29 @ 10:09:15
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0