Underbart!

Igår kväll så badade jag, och sen så orkade jag inte skriva. Förlåt! Men jag ska uppdatera så ofta jag hinner, men just nu är det ca 30-35 grader tror jag .. kanske ännu varmare? ingen aning, är iallafall jätte skönt väder, strålande sol, klarblå himmel och vi ligger ute i solstolarna och steker, badar i poolen och har ätit vattenmelon.. Jag skulle bara gå in och hämta lite godis, så jag tänkte bara skriva lite ..

Inga mer planer för dagen, bara : sol,sol, bad, sol, bad och ännu mer sol, TOPPEN! :D

Lovar att skrvia mer någon gång under dagen, om allt vi gjort och  så!

Ha det bäst, nu ska jag ut i det fina vädret!



Det funkar inte att ladda upp bilder, vet inte varför.. Men jag sitter på mammas dator, tar min senare, och gör ett inlägg med bara bilder ikväll, bra va? :D

2009-06-02 - 11:05:29
Turkiet 2009 - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: elin

Hej! allt bra med dig idag ? :)



Snälla,rösta på mig hos khalid (www.khalid.blogg.se) Röstninsrutan finns i menyn

2009-06-02 @ 15:38:53
URL: http://elinanimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0