Toppenhelg i Olofsbo/Glommen!

Jag har inte haft tillgång till Internet nu, därför har jag inte heller kunnat skriva något i bloggen.
Igår så åkte jag och mamma ner och åt middag hos mormor och morfar i Olofsbo och sen stannade jag där och har sovit där inatt. På kvällen åt vi pizza. Idag så åt jag frukost där, och sen la jag mig i hängmattan och läste och sen åt vi middag. Efter middagen så cyklade vi till Glommen för jag skulle till min kusin. Vi har haft det trevligt idag. Tog en promenad och gick till Konsum och köpte glass och polly, och sen gick vi vidare till farmor och farfar och hälsade på dom, och sen hem och titta på Saras bilder. (Sara är kusinen min!) Sen så kom Abbe, Saras kompis så stack vi ner till hamnen för dom två skulle bada, men jag var så förkyld så jag badade inte, och inte heller Abbe, för hon tyckte det var för kallt, men min galna kusin badade.

Imorgon så ska jag rida lektion, om inte min förkyldning blir värre, vilket jag inte hoppas. Sara kommer också kanske upp och tittar när jag rider, vi får se! Annars har jag inga planer för imorgon, sola kanske. 

Hade tänkt fixa lite med min blogg nu, och sen ikväll ska jag äta chips och titta på "i taket lyser stjärnorna". 

Skriver kanske mer ikväll, annars skriver jag imorgon, pöss!
2009-06-15 - 17:57:13
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Nathalie Bobeck

TILDA ! jag misshandlar dig om vi inte träffas snart. :D hihi.. och de vill vi inte. !

2009-06-15 @ 18:41:04
URL: http://nettan.proby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0