Sommaren har kommit nu!?

Jag har precis vaknat, och ska snart gå upp och göra lite frukost som jag ska äta ute på altanen, det är superfint väder ute.
Sen, eftersom jag är förkyld och ska vila idag, så ska jag lägga mig på mitt sköna täcke ute på min balkong, och sola. Sen måste jag också städa idag, men jag får väl göra det när jag har piggnat till lite.

Har en hel del saker jag ska fixa på bloggen, men som jag inte orkar göra just nu, så det kommer någon gång framöver! 


Glöm inte att ni kan lägga till mig här! (:
2009-06-16 - 11:54:31
Allmänt - 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: isabell

här är det massa moln :( och det står att det ska typ regna i veckan ..

2009-06-16 @ 12:43:28
Postat av: ellen, fotografera<3

sv: tack :D

visst jag lägger till dig :))

2009-06-16 @ 14:39:48
URL: http://mychoise.blogg.se/
Postat av: mariana DG

söt blogg

bevaka varandra via bloglovin:)??

2009-06-16 @ 17:17:28
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0