Snart är sommarlovet här!

Vi kom hem klockan 11 igår kväll så jag orkade inte skriva då. Resan hem gick bra!
Jag orkar inte skriva mer om det, så skriver lite om idag.

Ganska slapp dag idag, hade skattjakt där vi gjorde massa sjuka saker. Sen hade vi en lektion där vi inte gjorde någonting typ och sen var det hem!

Imon så ska vi till Skrea strand med klassen, och sen på torsdag så ska vi nog typ bara rensa skåpet och så var det något mer, och sen på fredag slutar vi. Skönt! Jag vet inte vad jag ska ha för skor på avslutningen, så jag får försöka komma till stan eller nått och försöka fixa ett par fina skor.

Nu ska jag inte sitta här och tjöta mera, utan i stället packa en väska tills imon och kanske ut och springa eller bara vila. Vi får se hur det blir, funderar på ut och springa, men jag orkar typ inte.

Pusshej!
2009-06-09 - 17:14:56
- 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: isabell

kul att det typ ska regna imån (y)

2009-06-09 @ 19:49:46
Postat av: Hedvig

Kul att du vill vara med=D<3

2009-06-09 @ 20:31:54
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0