Sista dagen!

Hej på er där hemma!

Idag har vi solat och badat nästan hela dagen, jätteskönt väder idag med, 30 grader i skuggan.
Jag har nog bränt mig lite på ögonlocken, det gör så himla ont. Men det går över. 

Idag är sista hela dagen, imon är vi här på förmiddagen och sen går planet någon gång runt 3. Vill stanna kvar här! :(
Men ska bli kul att träffa alla där hemma, ni är riktigt saknade!

Jag och pappa var ute och gick, och jag fotade lite. Lägger upp bilderna här.

Ikväll skulle vi nog grilla och mysa, jag kanske badar, det är ju sista kvällen! 

Skriver mer innan vi åker härifrån, och så skriver jag när jag kommer hem. Hejdå!


En ödla!


En groda!


En groda till!


2009-06-07 - 18:03:11
Turkiet 2009 - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: e l i i i n

haha, ojj vad läskiga de såg ut !

men fina bilder iaf :D

2009-06-13 @ 18:48:53
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: mariana DG

lägger till dig nu med :)

2009-06-16 @ 17:18:28
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0