Shopping och fika!

Kom precis hem från shoppingcentret som vi spenderat några timmar av denna dagen på. Det är lite mulet idag, men ändå varmt. Det skulle bli åska idag, men det har inte kommit någon ännu, och resten av dagarna skulle det bli fint, så jag är glad!

Jag köpte två linnen och så fikade vi på ett mysigt café! Sen hämtade vi upp Joshua och två till från skolan och nu sitter jag här och funderar på om jag ska bada eller om jag ska börja på bloggdesignen.. hmm.. Det är ju inte så fint väder, men det är säkert varmt i poolen, så jag vet inte! Får la se hur det blir. :) Jag har också idétorka, har ingen aning om hur den nya designen ska se ut, så vi får la se hur det blir!

Jag har inget mer att skriva, och antar att ni inte vill läsa massa text där det inte står något kul, så jag skriver inte mer!

Ha det bäst hemma i Sverige, saknar er, puss och kram! :)    

Kan ladda upp lite bilder ikväll! :)
2009-06-04 - 16:03:21
Turkiet 2009 - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Hej Tilda.

Vi har skickat iväg ditt brev. Här är

11 grader varmt idag skall bli frost

inatt.Passa på o njut.Ska till Ingrid

o Gert imorgon kväll med Inge o Ingela

Hälsa alla.

Ha de.Roligt att du skriver

2009-06-05 @ 10:17:11
Postat av: MenJagVetInte

Åh va kul :) Din blogg verkar mysig så jag la till den på bloglovin :)

2009-06-05 @ 11:02:43
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0