Regn på skolavslutningen?

Jag har ont i huvudet och känner mig febrig, så jag ska snart sova. Vi får litelite sovmorgon imorgon, gött!

Min bikini var blöt igår när vi åkte hem, så jag la den i en plastpåse, och nu när jag tog upp den så hade överdelen färgat av 
sig, så det är rött på underdelen, fint! :(

Och man blir inte på bättre humör när man hör att det regnar utanför, går in och tittar på vädret och ser att det ska regna hela veckan, även på fredag. Bläää! 

Nu ska jag nog packa lite tills Skrea imon, och sen ska jag sova för jag är trött. 

Btw, Jag hoppas att jag kan ta bilder till headern innan på fredag, eftersom jag vill ha uppe headern på fredag. Men vi får se!




Godnatt, :)
2009-06-09 - 20:53:40
- 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0