Pandan är underbar!

Nu har jag ridit, duschat och ätit! Vi åt pastasallad och grillat lött, och sen så blev det jordgubbar till efterrätt, mums! 

Ridningen gick bra, eller, när det gick dåligt så gick det ganska dåligt, men när det gick bra så gick det faktiskt riktigt bra, så det var kul.. Nu blir det väl att anmäla sig till tävlingen och fixa allt som ska fixas antagligen. Ska bli roligt! Måste också passa på att säga att pandan är en annorlunda häst mot Sol, men hon är så sjukt underbar att rida när man får igenom henne och så, jag älskar´t! :D

Ska nog ut och fota lite nu, eller följa med mamma och pappa när dom går ut och går med hunden, så kan jag antingen cykla eller gå med och ta kort, för jag vill ta kort... men vet inte på vad iofs. ;) 

Imon blir det antagligen Nathalie, kul, det var ett tag sedan nu, så det ska bli skojjigt!: ) 
2009-06-21 - 21:04:03
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: linnea

ja det har jag, [email protected]. :)

det skulle vara jätte snällt, tack på för hand :)

kramar <3

2009-06-22 @ 13:37:02
URL: http://linneaalsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0