I taket lyser stjärnorna

Nu sitter jag här i soffan och snörvlar och näsan bara rinner. Nu är jag riktigt förkyld. Har precis tittat på "I taket lyser stjärnorna" med syster, den var riktigt bra tycker jag. Se den, jag kommer se den mer gånger.


Nu ska jag sova så att jag kanske blir frisk, men det blir ingen lektion imon. :(      bläää på det, vill ju ridaaaa! Men jag får väl rida så fort jag blir frisk. 

Om det är fint väder imon så ska jag nog lägga mig på mitt täcke och sola imon, vila.



Godnatt!
2009-06-15 - 22:15:23
Allmänt - 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Jag grät som ett litet barn till boken, och likaså filmen. Båda två är klockrena :)



Härlig blogg du har föresten, sötnos!

2009-06-15 @ 23:32:43
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Krya på dig gumman!

2009-06-16 @ 10:10:01
Postat av: ELLEN

Svar: Absolut. Den känns på riktigt :)

Åh, ingen orsak, fina du! Skulle du kunna tänka dig att göra detsamma för mig? :)



Kram!

2009-06-16 @ 11:50:38
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0