Det smattrar på rutan, dagen innan sommarlovet!?

Idag var sista skoldagen, imon är det ju bara avslutning, och sen blir det sommarlov! Ska bli väldigt skönt. Dock ska det regna, så det känns ungefär som om det är april.. usch. Men nu när jag tittade på vädret ska det i alla fall bli fint söndag och framåt, och det är ju skönt!

Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha för frisyr imon, så jag funderar, men tror jag har bestämt mig snart.

Imon så kommer förhoppningsvis den nya bloggdesignen upp, brors på om jag får tagit foton till headern eller inte, men jag ska försöka! Den ser också lite höstig ut, så ska se om jag kan göra den lite mer till en riktig "sommar-design". 
2009-06-11 - 20:47:11
- 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0