Ännu en ny design på plats!

Innan idag när jag red, så kom det fina vädret. Det blåste, men var sol och faktiskt riktigt varmt där det var lite mindre blåst. Så det kändes lite mer som sommarlov än igår, och nu ikväll så hjälpte pappa mig att ta lite kort som jag skulle ha till headern.

Som ni säkert ser, så gjorde jag om nästan hela designen igen, och denna gången blev jag mer nöjd, för den är mer sommrig och färsch. Kommentera gärna vad ni tycker om den!

Imorgon så ska jag och mamma åka ner till mormor och morfar i glommen och äta mat och kanske stanna och sola och bada på stranden. Men jag vet inte riktigt hur det blir, annars så åker vi nog till Ästad gård och badar undervattensbastu. Vi får se hur det blir! På måndag så kanske jag ska vara med min älskar kusin, så jag kanske ska sova hos mormor och morfar från söndag till måndag, men som sagt, inte mycket planerat, så jag skriver mer imorgon!

Ni får en bild som jag tog för ett tag sedan. Sov sött!


2009-06-13 - 23:49:31
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: mathilda (:

super fin blogggggg ;o

2009-06-14 @ 09:20:34
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: Celine :)

Fin bild :)

2009-06-16 @ 12:42:52
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0