En riktigt sommarkväll!

Nu har jag kommit hem, och har ätit.. Klockan är halv 11 och jag har precis ätit, så jag kommer inte kunna sova på en stund, så får väl sitta uppe lite , men ska nog gå och lägga mig och läsa snart!

Red runt stora berget idag, med Clara och Ulrika. Det var verkligen skönt väder att rida i, men väldigt mycket blinningar på vissa ställen, usch. Imon ska jag rida lektion för Emily, ska bli väldigt kul, får hoppas det går bra. Tävling på lördag då.. HÅLL TUMMEN! (a) 

Jaha, nu ska jag snart duscha tror jag, och sen lägga mig och läsa, min bok är spännande. ^^


Skriver mer imorgon, Sov sött! 



GLÖM EJ ATKOMMENTERA!
2009-07-01 - 22:42:21
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Millaaa

oj gud vad sent du åt! :O :P

2009-07-02 @ 10:31:36
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0