Solnedgång.


Foto: Jag

Åh, idag ska jag rida igen, har ju varit på semester, och har inte ridit på nästan två veckor,  men idag, äntligen, haha. Ska rida imon med tror jag, och sen i helgen, så nu blir det vanlig rutin på ridningen. haha! Men nu ska jag göra mig iordning, sen äta och sen åka till stallet. I eftermiddag vet jag inte vad jag ska göra, men gjorde inte klart städningen igår, så det får väl bli städning, och om jag blir klar med det så ska jag faktiskt "städa" min dator också, haha. Den behöver uppdateras, "putsas" (jag har glasskärm, så den blir ganska så tallig och dammig) och så ska jag rensa den, bilder o.s.v, så jag har att göra! ;)

Nej, nu ska jag inte skriva mer. Pussar
2009-07-29 - 12:12:00
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Egzona

Vad fin bild du har tagit! :o

2009-07-29 @ 23:06:22
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0