Outfit

Har precis ätit frukost, ska duscha nu och sen ska vi åka ner till affären och handla middagsmat. Kanske åker någon mer stans också. Ikväll (eller, i eftermiddag kanske det är) så ska vi åka till något ställe där dom spelar musik och så, tror jag har varit där en gång innan. 

Vädret idag är bättre än igår iallafall, mulet men inget regn. Imorgon ska det faktiskt bli lite finare väder, även på tisdag, så det tackar vi för. Man kan ju hoppas på att det blir sol-och-bad-väder, så att man kan få lite färg. :D

Vad hittar/ska ni hitta på idag då? :) 

Jag vill ha en ny mobiil :( Min har damp, stängs av hela tiden, går oftast bara att ladda när den är avstängd, raderar bilder och musik och massa krongel. :(

Bloggar mera senare, :)


En liten outfit, nästan den jag har idag! :)
2009-07-19 - 11:52:51
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: mathilda (:

SNYGG outfit (:

vart är allt köpt?

2009-07-19 @ 14:55:53
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: Hilda

Så gör min mobil med :S

2009-07-22 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0