Gräshoppa



Jag har inte hunnit skriva något innan idag, har städat och ridit hela dagen. Men nu så sitter jag här vid datorn, som vanligt. haha! Bilden är på en gräshoppa som jag hittade idag, haha.

En liten rolig sak som hände när jag skulle ta kort på gräshoppan...
Tilda: Pappa, hur vågar du hålla i den? Den är ju äcklig!!
pappa tittar på mig, och rätt som det är så hoppar gräshoppan på mig. 
Tilda: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, usssch. HAHAHAHA!

Lite komiskt att den hoppade på mig precis efter jag hade sagt att den var äcklig, haha!

Nu håller jag på med bloggdesignen, tror den kommer upp antingen ikväll (men då är den inte helt klar) eller så kommer den upp imon, kanske inte helt klar då heller, men den kommer upp iaf! 
2009-07-16 - 19:45:18
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0