Drops.


Foto: Jag 

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, det är tråkigt väder ute, och jag ska inte rida, och ja, vad gör man? Jag skulle behöva städa mitt rum, så det  kanske blir hög musik och städning av mitt rum, om jag orkar. Haha. Ikväll ska mamma och pappa med några kompisar på någon typ "konsert", så jag ska vara med deras barn, får se vad vi hittar på. 

Nu när jag tittade ut såg jag att det är ganska bra fotoväder, så jag kanske går ut och fotar lite, vem vet! ;)  Vad ska ni göra idag då? :) 


btw, någon som har lust att hjälpa mig lite.. Jag ska ha en sak på designen, men får inte iordning på det med kodningen, så om du är bra på att koda, så får du gärna adda min msn: [email protected] så kan vi se om du kan hjälpa mig med det jag behöver hjälp med. :)
2009-07-28 - 11:43:48
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: veronika

fina bilder ;) när jag har tråkigt fotar jag alltid :)

2009-07-28 @ 16:56:58
URL: http://veronikazalewski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0