Cofféroom!

Nu har jag börjat få lite mer besökare igen, inte många, men min blogg är liten och inte känd (verkligen inte känd, haha) men nu börjar siffrorna bli lite högre igen, så ni som kikar in, gillar ni bloggen så prenumera gärna på den, och säg till, för jag kanske gillar din blogg också! :) 

I eftermiddags så tittade jag på ännu en film av "sällskapsresan" denna gången den när dom åker skidor, har tittat på S.O.S också, och Suntrip medans vi har varit här, så imorgon eller ikväll blir det väl den 4:e och sista, för 5:e är inte bra, så den tänker jag inte titta på , x)

Nu ikväll har vi ätit på min favorit restaurang här på smögen, Cofféroom heter den, ett jättemysigt ställe, världens bästa caffé och man kan sitta ute även fast det regnar för dom har sånt där "segel" grej över, så förra året satt vi där med filtar om oss, ute och drack Latte när det regnade och åskade, verkligen supermysigt. Dom har också god mat. Jag shoppade också lite, påvägen ner köpte jag två WESC tjocktröjor, en rosa hoodtröja, (utan dragkjedja alltså) och en vit med rött märke med dragkjedja, superfina, jag älskar WESC tröjor. Påvägen hem så köpte jag en jacka, den som va med på min bild "Dagens vill ha" i förrgår, fast jag köpte den i vit, så när jag kommer hem så har jag två nya jackor, som jag kan ha även i vinter. Toppen! 

Jag satt och fixade ihop en bild på det jag köpt, men så funkar det inte att ladda upp en bild, glad jag blir. Tråkigt inägg blir det också. Blääää!

2009-07-21 - 23:35:44
Allmänt - 4 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

snygg blogg!

2009-07-22 @ 11:13:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Christin M - [ Foto. Webbdesign ]

Svar: Tack så hemskt mkt :)



Kram

2009-07-22 @ 12:35:27
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

men om du lägger till mej lägger jag till dej nu! :D

2009-07-22 @ 12:39:17
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

okej jag har lagt till dej med!

2009-07-22 @ 13:41:05
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0