Äntligen framme!

Nu har sitter jag i bohuslän och skriver. Bor hos pappas syssling, men dom bor i deras "sommarstuga" så vi har hela deras hus för oss själva, med världens havsutsickt och varsitt rum, jag hann först att paxa rum, så jag fick det enda som var på övervåningen, så jag har övervåningen för mig själv, hahahahha, toppen! Fast jo, en sak kunde vart bättre, VÄDRET. Här blåser, men just nu är det iallafall uppehåll från regnet.

Ikväll ska vi äta pizza, kanske titta på film, kanske ta en promenad och kika runt lite i området, jaa, vem vet. Jag kan ju blogga mera ikväll. :)

Oj, glömde och säga, att det första jag gjorde, var att fixa internet , jag är bäst, höhöhö! Så nu kommer jag blogga mktmkt!





Bilderna tagna med min lilla kamera, och lite sådär halvslarvigt. Den "stora" bilden på havsutsikten är också tagen genom fönstret, därav dålig kvalitét. (Det är den andra havsutsiktsbilden också, men det syns ju ^^) bilderna längst ner är tagna i "mitt" rum, sängen, datorplatsen (A) och min lilla havsutsikt. 

Jag bloggar mera senare ikväll, puss!
2009-07-18 - 19:09:20
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: LOUISE

SV okej! åh har du en egen häst? :o

2009-07-18 @ 19:49:37
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0