1000 besökare

Såg nu att jag har 1000 besökare, :D För mig som inte har så jättemånga besökare så är det ändå rätt mycket, (tycker jag) Tack så mycket, prenumerera gärna också, så att ni inte tappar bort mig. :)


bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin



Och jag såg när jag tittade igenom posten lite snabbt, att jag har en grej att hämta ut på posten, wie! Ni får se när jag hämtat ut det, blir antagligen på måndag. 

Nu ska jag nog sova, för jag är grymt trött, så godnatt sötnosar.
2009-07-25 - 23:14:43
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: D E L L A

oj, jävlar!

Det är faktiskt rätt många.. Grattis!

2009-07-27 @ 12:11:45
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0