det går faktiskt framåt!

Jag skrev detta igårkväll, men jag har inte laddat upp det, så det står att det är från idag (11/1)
Jaja, läs vidare nu. ^^

Jag vaknade ungefär 10 idag, och gick upp och åt lite frukost.
Sen satt jag vid tv:n och tittade på något tråkigt program.
Efter en liten stund, så åkte jag till stallet.
Jag skrittade ut en runda, och Putte var jätte duktig. Han har faktiskt börjat gå riktigt fint.
Jag hoppas att vi kan börja träna för tränare lite oftare, och så.
Det var väldigt skönt väder ute, inte kallt, inte varmt, helt perfekt vinter väder, fast det var ingen sol.
När vi kom tillbaka till stallet, så gjorde jag i ordning honom snabbt, släppte ut honom och fixade i stallet.
Sen åkte vi hem, och pappa lagade mat, och vi åt.
Jag skulle ridit Sol idag också, men det blev inte, för jag skickade ett sms, och fick inget svar,
och sen ringde hon och sa att David hade ridit, för hon hade inte sett sms:et.
Men det får bli på Onsdag istället.
Nu i eftermiddag och i kväll, så har jag mest suttit vid datorn, och duschat.
och nu efter maten, så har jag och familjen tittat på körslaget. Jag tycker Falkenberg inte var bra, men det var bra att dom gick vidare ändå, och självklart hjälpte vi dom, och röstade.
Imorgon blir det Sofie och Varberg, ska titta på innebandy, Warberg - Jönköping, och före det så kanske det bli shopping, om affärerna har öppet, vilken dom troligtvis inte har. -.-

Nu ska jag nog sova, skriver imorgon också.
Förlåt att det inte blev så mycket jag skrev om idag, men det hände inte så mycket.

Pusshej mina sötisar
2009-01-11 - 21:07:55
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0