090131

Igår så va det först skola, och sen åkte jag hem och jobbade lite.
Sofie skulle följt med, så skulle vi jobbat tillsammans, men sen ringde Ingrid,
och då kom Sofie på att hon skulle till fbg.
Så jag jobbade själv, fast jobbade inte så mycket, för mamma var också där.
På kvällen satt jag mest vid datorn, och tittade lite på tv.
Pratade lite med kusinen, och bestämde att vi skulle va någon gång i helgen.

Idag så vaknade jag typ vid 10. Jag åt frukost, sminkade mig och fixade lite annat.
Sen, så åkte vi till Ullared, jag Emma och pappa.
Först åkte vi till NetonNet och sen till Gekås.
Där var nästan inga parkeringsplatser, så jag och Emma gick och åt medans pappa letade parkeringsplats.
Vi åt French hot dog. Hahahah, när jag skulle beställa, så kom jag ihåg när jag och Sofie var på Nimo och skulle äta det.
Tilda: Jag vill ha en french hot dog, utan någon dressing.
Sofie: Jag vill också ha en Frensk hot dog...
Sofie och Tilda: HAHAHAHA!
För er som inte fattar vad som va så kul, var det att Sofie blandade ihop det, och så en blandning mellan Fransk och French, man kan ju säga båda två, men kanske inte samtidigt!? ^^      hhahahahaha!
Kommer du ihåg det Sofie?  Ett minne!!
Vi gick runt lite på Gekås, kanske 2 timmar eller nått sånt, vet inte riktigt hur länge, men spelar ju ingen roll. (a)
Sen åkte vi hem, fast på vägen hem lämnade vi av Emma i stallet, för hon ska sova där inatt, i stugan, med Carran.
Dom ska tävla imon, så jag säger Lycka Till! Dom ska till Nordhalland och kvala, Emma på Pandan och Carran på Clinton.
Hoppas det går bra för dom, för det är dom värda. :)
När vi kom hem, så gjorde jag inte så mycket, men efter ungefär en timma så åkte jag och mamma till stallet.
Jag red Putte, en lite längre runda än vad vi brukar. Galopperade lite mer än vanligt också , och han gick faktiskt rätt bra i slutet. Dom har fått en Amos, så det har blivit lite ändring i stallet , + en ny box till Skilla.
När Skilla skulle gå in, så vågade hon inte det, för Putte är typ dum mot henne, så vi fick locka in henne.
När vi kom hem, så hoppade jag in i duschen, och sen åkte vi till stan för att hämta mat.
Jag åt på torggrillen, och så hämtade vi pizza till Emma, Carran och Emily.
Vi körde pizzan till stallet, och jag pussade Pandan lycka till, och sen åkte vi hem.
Jag ringde till Sara, och vi bestämde att vi skulle vara imorgon eftermiddag.
Nu sitter jag här och tittar på Tv, Körslaget avgjordes precis, och Team Hanna vann. GrattisGrattis!

Imorgon blir det först ridning på förmiddagen, sen hem och duscha, och sen glommen.
Toppen bra dag tror jag det kommer bli.

Här kommer även en liten lista på vad jag fick och köpte idag:
Högtalare, philips.
Hörlurar, Koss.
Kamerafodral, märke?
Datorfodral (skin), Golla.
Underställ,
och så lite småsaker på Gekås.


På bilden är det inte exakt samma som jag köpte, bara datorfodralet. Men resten är något liknande.






2009-01-31 - 22:05:45
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sofiee

Hahaha, minne! <3

2009-01-31 @ 22:40:40
Postat av: Kusinen

Glommen till miiig,<33



2009-02-03 @ 09:18:34
URL: http://sarassvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0