seg dag, seg natt ...

Igag har jag inte gjort så mycket.
I förrgår kväll bad jag mamma att hon skulle väcka mig vid 10.
Men klockan 20 över 12, kommer mamma in och säger: Vi ska äta om 10 minuter hos mormor och morfar!
Jippie. Bra att veta så tidigt. (y)
Jaja, jag hoppade upp snabbt, och duschade. Han inte sminka mig, inte äta frukost,
så middagen blev som frukost.
Efter det så gick jag hem och satt mig vid datorn, och där satt jag och ugglade i en timme.
Sen gick jag och tog på andra kläder, borsta tänderna noga, och sen kom mormor och morfar och hämtade mig.
Dom körde in mig till stan, och där var pappa, och vi gick till tandläkaren, skulle då dra ut den här jävla tanden.
Men när vi kommer in, så säger hon något om att vi bara ska "prata" idag, och pappa och jag blev lite förvånade (?).
Jag skulle alltså inte dra ut en tand idag, inte två heller, ^^ utan jag skulle få hypnos grejsimojs.
Så nu ska jag in på Tisdag, och göra sån där hypnos igen, och kanske dra ut tanden, men det vet jag inte!
Så jag och pappa åkte till hans jobb, och fikade. Jag tog en glass som hette Putte , endast för att den hette just: Putte.
Men den var faktiskt god, med blåbärssmak.
Sen gick pappa och jobbade, och jag hjälpte till lite. Och när jag säger lite, så mengar jag verkligen lite. (a)
Men jag satt mest och "sov" (eller, halvsov) i en stol.
Sen åkte i och handlade, och pappa glömde nästan att lämna Scannern. Och när vi kom till bilen, så kom jag på att jag hade med kundkorgen med mig ut. BRA JOBBAT! -.-
Vi åkte hem , och det blev tv:n direkt, och sen lite data.
När pappa kom hem , så åt vi kvällsmat, och sen blev det data och tv direkt.
På tv:n var det något fettma program, om världens fetaste man. Och man mådde sjukt illa av det. FYFAN! vad äckligt. ;s
Jaja, sen gjorde jag mig iordning, och sen lade jag mig.
Jag låg vaken och så jätte länge. Tror jag somnade vid halv två.

Idag gick jag upp klockan 6, och sen blev det skola. Skolan suger -.-
Jaja, en dag, sen helg, och förhoppningsvis blir det Sofie efter skolan. Brabra! :)<3
Hoppas det blir toppen, och ikväll är det Lets dance , får la titta på det!
2009-01-09 - 10:41:03
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0