jobb, jobb, ännu mer jobb!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba.
Jag vaknade (eller, mamma väckte mig) kl 9 ungefär.
Jag var trött och somnade om, till 20 över ungefär.
Sen gick jag upp, och åt frukost i lugn och ro, klädde på mig och fixade mig.
Klockan 11 gick jag ut och började jobba.
Sen jobbade jag till kvart i ett, för då åt jag hos mormor och morfar.
Klockan 1 ungefär, så började jag jobba igen, och mamma gick och åt.
Det var rätt mycket folk hela dagen, och många var lite halvmysko.
En tant slängde alla kläder runt omkring sig, så man fick gå och lägga/hänga upp allt.  Tack för extrajobbet du! -.-
En liten unge kissade ner sig, andra småungar tjata och pilla på allt, gapade och skuttade,
en annan klaga på allt och alla, och massa annat jobbigt folk. (a)  Fast nu ska jag inte sitta här och klaga, för jag fick ju pengar för allt jobb. ;)
Jag jobbade från halv 11 till klockan 7, så sen var jag redigt trött. Och som ni förstår, så kan man ju inte skriva allt som händer när man jobbar, så denna dagen blir det inte så mycket för er att läsa.
Imorgon kanske det blir mer! (;
Nu sitter jag bara här, och funderar på att lägga mig, är sjukt trött, men ändå inte! ;s

Jag längtar inte tills imon, verkligen inte. Ska till tandläkaren, och dra ut en eller två tänder, och efter det som hände förra gången, så är man inte så sugen på det..
Jag hatar sprutor, och speciellt sprutor i munnen, jag hatar ljudet när dom "lirkar"/drar loss tanden, jag hatar bomullstussen som man måste bita på i ungefär en timma efteråt, om inte mer.. och jag hatar allt blod. Kan det blir värre? ;o
Ja, det kan det, men får inte tänka så, "tänkt på barnen i Afrika". Hahaha


Jag vill också åka skridskor, men kan ju antagligen inte imorgon, eller kanske på förmiddagen, någon som vill? (((:


2009-01-07 - 22:31:05
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0