Förkyldning suger!

Sitter här, och näsan och ögonen rinner exakt hela tiden.
Huvudverk och ont i halsen, hosta och ont i öronen.  Jippie!
Jaja, en förkyldning överlever man, jag är säkert snart frisk! (försöker tänka positivt ^^)

Idag har jag inte gjort mycket, gick upp och åt frukost. Sen har det mest blivit datan, och tv.
Titta på Jönssonligan, och lite på någon som typ hette Vintergästen, men somnade ifrån den. Så den var inte så bra. (a)
Jag har chattat en hel del med Felicia på msn också, och jag förstår att du va/är rädd fille, och jag finns alltid. <3
Nu har jag precis duschat, och sitter och chattar med lite trevligt folk på msn. ((:
Jag har inte orkat sitta med kodningen idag heller, (a)
Men nu måste jag nog plugga lite, har prov på torsdag och måndag. "/ suck!

Tänkte också säga Grattis till Alexandra! Hoppas du fått en bra dag.
Jag fyller ju faktiskt också år snart, bara 12 dagar kvar. Längtar!
Och när det är min födelsedag, så är det bara 24 dagar kvar till GHSlängtalängta!!
Just nu vill jag ha sommar. Fast jag är också sjukt sugen på att åka någonstans, typ kläppen, och åka snowboard!
Jag är sjukt avundsjuk på mormor och morfar som bokade en resa till Thailand i 3 veckor, i torsdags.
För en resa, till t.ex Thailand, Sydafrika, Turkiet eller något liknande hade ju inte heller suttit helt fel inte.
Oj, nu drömmer jag igen. (a)

Jag saknar folket i skolan, och min lilla kusin , <3      och Ellen Goiting. <3

Nu ska jag inte sitte här och tjata, blir bara tråkigt att läsa. Även om typ ingen läser min blogg, men ändå!
Ska plugga Engelska nu tror jag.
Hejdå!

2009-01-13 - 16:35:04
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, <3

2009-01-13 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0