En dag med min underbara vän!

Idag efter skolan följde jag med Felicia hem.
Först så bakade vi Choklad-muffins. Och medans dom stod i ungnen,
så eldade vi i pannan. Men det gick inte så bra, så vi sket i det.
Muffinsen blev väldigt goda. Chokladkaka fast i muffins-formar, och vaniljsocker på. Gott!
Sen lagade vi mat och diskade. Det blev mackaroner och köttbullar, och fille tror att jag äter som tre hästar typ. ;o
Hahaha. Det blev mycket skratt och mycket prat!
Sen så typ satt vi lite vid datorerna, och sen så pluggade vi på en Engelska sak.
Vi skrev ut massa saker, och kopierade, och det tog tid kan jag säga. Inte världens snabbaste kopiator. (a)
Men den funkade iallafall bra, och det är huvudsaken, ;)
Sen pluggade vi ännu mer, och sen satt vi vid datorerna.
Jag orkar inte skriva detaljerat, men jag hade kunnat skriva en väldigt lång.
Men för att ni ska slippa läsa så långt, och för att jag måste plugga till spanska provet imon + engelska saken, så skriver jag bara lite kortfattat.

Tack, för dagen iaf Felicia, och för allt snack, du är grym! <3

Igår tittade jag såklart på Andra Avenyn, och det är faktiskt bättre att titta på Tv;n,
vilket jag bara gjorde 1 gång förra året. ;o
Men bara för att det kommer så sällan, så ska jag titta på Tv;n alltid, om jag inte ska göra ngt annat då!
Jag vill bara se mermermer av det, och det är så sjukt spännande, längtar tills på tisdag! (a)

Imorgon ska jag rida, för Paulina! Om hon inte ringer återbud igen, (a)
Hoppas det går bra, och att Sol flickan är duktig. ^^

Pusshey!
2009-01-21 - 19:02:51
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0