110209

Nu sitter jag här i min fotölj på mitt rum, fast inte städat klart. (a)
Nu ropade pappa att det var mat, så får väl gå ner och äta..
Så, nu har jag ätit, och är klar för att skriva lite om vad som hände idag, och lite om igår.

Idag, så vaknade jag, fixade mig, och när jag stod och borstade tänderna, ringde telefonen.
Pappa svarade, och sen lade han på. Jag ropade och frågade vem det var, och det var tandläkaren,
som hade ringt och sagt att min tandläkare var sjuk, så jag kunde inte dra ut den tanden som jag skulle dragit ut.
Det var både bra och dåligt, för man vill ju aldrig till tandläkaren, men man vill ju ändå få det gjort.
Men jag slapp det idag, så det blir någon annan dag. Vi blev sena, och kom inte iväg förrän 5 i halv, och trodde jag skulle missa bussen, men jag hann. ^^
Skolan var slapp, en hel del roliga lektioner faktiskt, utom sista, den var riktigt seg.
Jag gjorde klart mitt förkläde i syslöjden idag, svart med blåa siden band, och en blå sidenbands rosett.
Efter skolan, så följde Sofie med mig hem, och det var väldigt längesen hon var här, kommer inte ens ihåg när. ;$
Vi hade roligt iaf, och först fikade vi, Glass med jordgubbar, och bullar. Och sen, så spelade vi Guitar Hero.
Men vi tröttnade ganska så fort, så vi bestämde att vi skulle sjunga Singstar, men mamma satt och jobbade där uppe,
så vi tog allt playstation-pick-och-pack och gick ner, kopplade in det, och började sjunga.
Sofie blev lite sur, för hon vann inte. Sen så sa hon att jag skulle låta henne komma före, så gjorde jag det, och då vann hon, hahahahah. Då var hon inte lika tjinkig längre. (a)
Det lät riktigt illa när jag sjung, (som vanligt) men det hörde tydlingen inte "playstationet". Hahahahahahahah!
Sen hade vi inget att göra. Vi satt länge och funderade på vad vi skulle göra, och kom fram till att vi skulle spela Monopol, här och nu-utgåvan, vilket var skiiiit länge sen jag spelade.
Sen skulle Sofie hem, tråkigt nog, så jag satte mig vid datorn, och lyssnade på musik.
Och nu sitter jag här då, och har ätit. Det är ingen social inne på msn typ, och jag orkar inte titta på tv.
Missade Andra Avenyn igår, och orkar inte titta på datorn, men ska göra det iallafall imon, för jag vill inte missa det. (a)
Vi slapp spanskan, Thanks Babben. Så jag slipper plugga idag, fast har ju NO-prov på fredag, så får la plugga lite på det.

Igår, så red jag Sol efter skolan, det gick bra, fast hon var stark.
I måndags, så red jag Putte, med puta, hahaahah,  kändes väldigt konstigt, men det funkade bra.
Han skötte sig mycket bättre, så ska testa med den på spår också, och se om det blir bättre, isåfall blir det kanske ny sadel.

Imorgon ska jag rida Sol igen, och på fredag Putte, till helgen blir det Putte, och kanske Sol, men vi får se.
Kanske blir borås till helgen med, men inte säkert.

Jag kom på nu, att på min header, så har jag blont hår, och det har jag inte längre, så det kanske kommer en ny header, men inte nu, för orkar inte göra om den.. Så den får duga.
Nu vill jag ha lov, och det ska bli jätte bra, detta kommer jag antagligen göra på lovet:
Spadag hos faster, med kusinen och faster, kanske mamma.
En shoppingdag med mamma i gbg.
Två dagar på Göteborg horse Show, Skandinavium, Torsdag med farmor, faster, kusin och syster.
På fredagen blir det med Övraby Dressyr. Längtar verkligen till båda dagarna.
Blir nog även lite ridning, så mycket jag hinner med iallafall, och en liten myskväll med tjejorna.
Kanske vara med Nathalie (?), skulle varit väldigt kul att få träffa henne.

Jaja, får se hur min vecka blir, men den blir säkert toppen.. Om man inte blir sjuk, för det går ju väldigt mycket sjukdomar just nu, men får hoppas att man har turen med sig.

Men nu orkar jag inte sitta här och skriva mera, men jag skriver kanske mer imorgon, eller på fredag.
Pusshey




2009-02-11 - 20:51:03
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0