Snösnösnö!

Jag har inte haft så mycket att skriva om, och i söndags hann jag inte!
Men nu så har jag inget bättre för mig.

I söndags så red jag på förmiddagen, och sen så åkte jag ner till Glommen och var med kusinen.
Det var kul som alltid. Vi gjorde inte så jätte mycket, satt och snacka, va i stallet, och fikade.
Det var väldigt mysigt, och hon fick sin nya häst, eller aa.. Den hon ska rida, kom till stallet rättare sagt. (a)
Jag orkar inte skriva så detaljerat vad vi gjorde, men vi hade kul som alltid.. Och jag längtar tills den 19:e..
btw, det är ju snart ju ;o (y)

Måndags och igår har jag inte heller gjort så mycket, eller jo, jag kan skriva lite om igår fresten..
Jag åkte till skolan som vanligt, och den var seg.
Efter skolan åkte jag till stan, till tandläkaren.. Det gick fort, och sen gick jag till stan. (in till stan asså).
Jag tjockade mig, och åt på torggrillen..
Sen gick jag till Jc, och lite andra affärer, lade undan lite kläder, får se om jag ska ha dom.
Lite linnen och toppar och en tjocketröja typ.
Sen kom pappa och hämtade mig, och sen åkte vi till stallet.
Det var skönt, för det var bara jag och Anne i ridhuset.
Ridningen gick bra, förutom att hon va cp i galoppen.. Men så kan det va, det löser sig!
Sen åkte vi hem, och åt och jag satt vid datorn..
Sen tittade jag på Andra Avenyn. Vill se mer och mer, skulle kunna titta på det en hel dag. (a)
Hoppas det blir av Felicia, det där med Salong Seven och Andra Avenyn. Ni som vet fattar. :) sjukt kul skulle det vart!
Vännen, fatta vad rädd jag blev. Men skönt att höra att det inte var något jätte allvarligt. Krya på dig. Ily <3

Idag så åkte jag till skolan som vanligt då, och första lektionen var Matte.
Men Sofie hade våra saker, så jag kunde inte redovisa, så det var bara att lyssna på alla andras redovisningar.
Efter en halvtimma, så hade vi rast i en halvtimma, sen gick vi ner till isen.
Man fick välja på att åka skridskor eller att gå en runda, vi valde att gå en runda.
Det var rätt så mysigt faktiskt, jag gick med typ, Linnéa, Felicia och Anna.
Vi fikade typ vid halva vägen. Och sen fikade vi resten när vi kom tillbaka till skolan.
Sen gick vi ner till isen igen, och typ gick runt där lite.
Efter typ en kvart, så gick vi tillbaka till skolan, och hade rast en halvtimma, och sen åt vi.
Sen slutade vi, eller jag och Fille, för vi fick sluta tidigare för att hinna med bussen.
Så vi gick till Gekås på lunchrasten, och köpte hårfärg till mig, och sen tog vi bussen hem.
Kom hem vid 1, sjukt gött att komma hem så tidigt för en gång skull.
Har precis fikat, och varit ute med hunden. Och det snöar! Ebbot (hunden) fick damp, och typ hoppade omkring i trädgården, och försökte typ bita mig, eller det var nog kopplet egentligen.
Om typ 1 eller 2 timmar, så ska jag till stallet och rida. Putte. Det blir nog roligt, men kallt.
Ikväll så ska jag då antagligen färga håret, brunt. Hoppas det blir bra!

Nu har det slutat att snöa, och jag har inget att göra. Snackade med Sofie nyss, men hon skulle tittade på A.a.
Helgen blir mys, Jönköping - shopping, slappa och bad (?). Skönt!

Kände för att ladda upp en bild här, så här kommer en liten bild, fotad av mig. Som alla bilder som jag laddar upp är. (a)



2009-02-04 - 14:13:20
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0