060209

Jag har inte orkat skriva dessa sista dagarna, men nu sitter jag här, i soffan i Taberg,
och tittar på Madagaskar som jag redan sett massor med gånger, och tittar bara lite då och då..
kommer även lite skratt, lite då och då, (a) Nelly är däremot väldigt inne i filmen.
Okej, nu måste jag förklara lite för er som inte vet vem Nelly är.
Jo, det är så här, när mamma och pappa var 'yngre', så var dom ute och luffade, och träffade två par, och dom träffar vi fortfarande. Så nu är vi hos ena paret, och deras ena barn är hemma, och heter Nelly.
Dom vi är hos, heter Susan och Mats, och deras barn heter Fanny och Nelly. Fanny är dock inte hemma, utan hos sin kille.
Det andra paret heter Katarina och Pär, och deras barn heter Felicia och Pontus, men ingen av dom följde med denna gången. Vi ska iallafall vara i Jönköping hela helgen, kommer nog bli väldigt mysigt. Hoppas vi kan hitta på något kul.
Skulle åkt till Rosenlundsbadet, men när jag skulle packa ner badkläderna, så var Emma inne på toan, och hade låst, så jag packade klart allt annat, tänkte igenom så att jag hade med allt, och sen packade jag ut allt i bilen.
När vi hade åkt mer än halva vägen, så kom jag på att jag hade glömt badkläder, så det blir nog inget bad.
Men A6 blir det, shopping för hela slanten, kanske? ;)

Idag har jag bara varit i skolan, och den ganska seg, So-prov, som antagligen inte gick så jättebra.
Efter skolan så åkte jag till Sofie, skulle lämna lite saker till henne, och var tvungen att se hur hon mådde.
Hon verkade ganska pigg, fast hade ont lite här och var, så du får krya på dig Sofie!
Sen hämtade mamma mig, och jag åkte hem och duschade och packade.
När alla var klara så åkte vi iväg. Det var dåligt väder, (inte för att jag märkte det, för jag tog med datorn och tittade på Hairspray hela vägen, fast somnade ifrån den (a))
Nu har vi ätit, och ska la typ äta efterrätt snart, tror jag.

Igår så när jag kom från skolan, så kändes det helt öde hemma när jag kom gående från bussen, huset var svart, och portarna till affären var stängda, mamma stängde ju nämligen affären igår.
Jag fikade, och sen bytade jag om, och Ulrika kom och hämtade mig.
Vi gjorde iordning hästarna och gick ner till ridhuset.
Det var bara vi som red, och Anne hade lämnat lite hinder till oss, så vi hoppade lite.
Sol är väldigt duktig på att hoppa, och vi förstår varandra väldigt bra, litar på varandra.
Hon är sjukt pigg, men det var väldigt roligt att hoppa henne, och det märktes att hon verkligen gillade det.
När vi hade ridit klart, så åkte jag med Kalle när han skulle skjutsa Simon och Johan till pingisen, så han skjutsade hem mig med. Vi åt kvällsmat, och sen satt jag och chattade med folk, och pluggade på So-provet.

I onsdags så färgade jag ju också håret, gillade det inte jättemycket först, tyckte inte slingorna syntes något och tyckte det blev lite väl mörkt, men börjar vänja mig, så nu gillar jag det faktiskt, iallafall mycket mer än det fula blond/gröna håret.

Nu orkar jag inte sitta här mer, ska vara lite social mot Nelly, kanske ta lite kort också.
Kommer kanske lite bilder från helgen senare, lite då och då. Vem vet? ^^

Jag har funderat, men jag vet inte ritkigt hur jag ska göra, älskar ju er båda väldigt mycket, men jag vill verkligen ha er båda, så jag ska försöka, men om jag inte orkar så har jag inget val. Men det blir nog bättre till våren, får vi hoppas, för jag vill inte läman någon av er. Jag älskar er båda! <3
2009-02-06 - 22:12:51
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0