Voddler


Nu ligger jag och tittar på film. Voddler är bra, när det funkar. Haha! Det laggar oftast ganska mycket, men när det inte gör det är det kanonbra. :)

För er som inte vet vad voddler är, så är det en filmtjänst (ungefär som spotify fast med filmer). Men det laggar ganska mycket, och vissa filmer måste man betala för och ja, men när det funkar är det ju kanon! :)

Snart ska jag sova, för jag är trött efter en dag där jag har varit igång hela tiden. Imorgon ska jag kanske till Gekås med mamma, och köpa lite julsaker och kanske någon julklapp om jag hittar.

Godnatt på er sötnosar! :)

2009-12-15 - 22:36:34
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sara - [Personlig fotoblogg]

Hur får man Voddler ? :P :)

2009-12-16 @ 11:41:02
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: fanny och evelina

hej sötnos, skulle du kunna fixa en fin design till min blogg? din design va jättefin, det skulle varit jättesnällt om du gjorde det, kan du höra av dig på mailen ? tack på förhand sötis (:

2009-12-16 @ 13:55:47
URL: http://bergmanlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0