Mina julklappar

Tänkte ju visa er mina julklappar, och väntade tills idag för att kunna ta i ljuset. Men så glömde jag av det, och det hann bli mörkt, så jag fick ta blixtbilder vilket inte blir bra, men jag skriver också, så ni får reda på vad jag har fått! :)

Bild 1: Bra-att-ha-saker!

Bild 2: Parfym, bodylotion och duschkräm

Bild 3: Termobyxor

Bild 4: En Resa till Turkiet! :D:D:D:D

Bild 5: Tröja (som man kan ha under jacka och sånt när det är kallt) och en mössa

Bild 6: Pengar



 

Fondationborste, presentkort på en hästaffär, mineralsmink, maskara, läppglans, eyeliner och en borste.

 

Sen fick jag också av mamma och pappa, att jag får köpa en mobil eller tv, så betalar dom lite på den. Men har inte riktigt bestämt mig om jag vill ha en tv eller mobil! Vi får helt enkelt se. ;)

Tack så jätte mycket allihopa, jag är supernöjd!

2009-12-25 - 16:37:04
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:D

2009-12-25 @ 21:43:17
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0