Mätt och belåten

Nu har jag ätit, och är riktigt mätt. Maten var jättegod, speciellt min cheesecake med passionsfrukt och kiwi på. Mums! :)

Nu har jag suttit och kollat lite på bingolotto, för mamma köpte en lott så spelade jag, men vann ingenting. Men vann på en sverigelott innan idag, 50 kr. Alltid något! ;) Haha!

Är det någon mer som tittar på binolotto? Haha, isåfall.. Tycker inte ni att dom små barnen som ska förklara olika saker är väldigt, väldigt gulliga? Så himla söta.

Det är något konstigt när jag mobilbloggar, det blir stora bokstäver hela tiden, även fast jag valt att det ska vara små, och det är jättejobbigt, för jag måste ändra det hela tiden då, medans jag skriver.. Måste försöka luska ut hur man fixar det, för det måste ju ändå gå att fixa! ;) Jag tänkte ju faktiskt blogga från mobilen imorgon när klockan slagit 12, så att jag kan hälsa er alla ett gott nytt år! :D
2009-12-30 - 22:02:25
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0