Jullovet har börjat

Äntligen är det jullov, och nu kan man bara ta det lugnt. Bara sex dagar kvar till julafton, och det är också bra!

Har varit i skolan nu på morgonen, haft avslutning, och många duktiga som sjöng, speciellt Anna J och Emmy, skitduktiga! :) Har filmat när dom sjöng, kan lägga upp kanske, om jag får för dom! :)

Vi fikade också, och sen fick vi våra betyg, jag är ganska nöjd. Det är skitkallt ute idag, fast inte lika kallt som igår, men jag hade bara leggings så det blev kall. Tänkte lägga ut en "dagens outfit" sen så att ni kan se vad jag har haft på mig. :)

Tyckte bilden var väldigt söt, den är lånad härifrån.
2009-12-18 - 11:52:20
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: isabell

kan du skicka kort på klassen sen? :) om det va din kamera hon tog med?

2009-12-18 @ 12:19:12
URL: http://isaabelljohansson.blogg.se/
Postat av: emmy

ja de är väl okej ;)

2009-12-18 @ 16:42:14
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0