Jag har haft en toppendag

Ja, det kan man verkligen säga, en toppendag.

SKRATT, ÖVERENERGI, FLUMM, SKRATT, SHOPPING, FILM, ÄNNU MER SKRATT. Bara allmänt rolig dag!

Gick upp ungefär klockan  8, och gjorde mig iordning och åt frukost, sen tog jag, Sara, Saga och Lisa bussen till Ullared. Där inne var ingen mindre än ERIK GRÖNWALL. Han sjöng tre låtar och signerade hans nya skiva som kommer ut imorgon, fast där kunde man köpa den idag! ;) Han sjöng faktiskt mycket bättre i verkligenheten tycker jag,  grym.

Sen gick vi runt inne på Gekås och letade julklappar, och sen åt vi och efter det fortsatte vi leta julklappar. Jag har faktiskt köpt till alla jag ska köpa till nu tror jag. Har slått in några med faktiskt, men inte riktigt alla.

Detta får bli ett bildlöst inlägg, för jag håller på och göra julkort, och orkar inte hämta kameran, för ska snart lägga mig. Imorgon ska jag upp ganska tidigt då också, för att åka till halmstad, min syster ska röntgas, och sen ska jag, mamma och Emma (min syster) gå på stan. Mysigt! :)

Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig, för min har varit toppen! :)
2009-12-20 - 22:08:49
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0