Gymnastikavslutning

Har precis kommit hem från Gymnastikavslutning med dom små, hade uppvisning för föräldrarna, med den andra gympagruppen och pingisen. Dom var så söta, med tomtekläder och allt. Efter det så var det fika i matsalen, med lite lotterier och sånt, och sen så åkte jag hem.

Nu har jag lite plugg att göra, måste göra klart allt som ska sättas betyg på, för betygen sätts på torsdag senast, och då måste allt vara inne, så måste göra klart allt som jag inte är klar med.

Jag har även lite julklappar att fixa, kan inte säga vad, men det är lite som jag måste fixa ikväll, och så skulle det behöva röjas på mitt rum med, så jag har en hel del att göra ikväll, så det är väl bara att sätta fart.

Bildlöst inlägg, för blogg.se krånglar. Men testar sen igen och lägger upp lite bilder på några julklappar jag fick av barnen idag. :)
2009-12-07 - 19:25:25
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Bella

SV: hahahahahah <33 men du e bäst! :D <33

2009-12-08 @ 18:03:05
URL: http://tbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0