Enkla men snygga outfits

Igår när jag tittade runt på lite kläder på internet, så hittade jag en massor. Satt och pillade ihop lite "kollage" av kläderna som jag hittade, så att det blir som en "outfit". Jag gillar kläderna, dom är väldigt enkla, men ändå snygga, alltså en vardagsoutfit!

Allt detta är från H&M, utom skorna.



Det här är från lite olika affärer, bland annat Gina Tricot.

Båda två skulle kunna vara riktigt "tilda-outfits". ;) Jag skulle väldigt gärna ha alltihopa i min garderob! (a)
2009-12-30 - 22:40:28
Inspiration - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: isabell

den första väskan är as nice! :D

2009-12-31 @ 11:23:35
URL: http://isaabelljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0