Det är kallt ute nu

Ja, nu är börjar den riktiga vintern komma. Skönt att jag beställde vinterkläder igår, (jacka, termobyxor och sådant) och det kommer antagligen på måndag, och då visar jag er! :)

Nu när jag kom hem från ridlektionen, så hoppade jag in i duschen och det blev en låång varm dusch, vilket var väldigt skönt. När jag kom ut så tog jag på mig leggings/tights (det bästa som finns) ett långt linne och en gosig kofta och mina innertofflor. Det är ungefär det jag har på mig när jag är hemma. Love it! Sen så gjorde jag iordning varm oboy med grädde i, som jag sitter och dricker nu, samtidigt som jag tittar på film. Mysigt! :)

Dåligt bild som jag tog med datorn, ser väldigt trött ut, men det är jag inte! ;)



2009-12-03 - 18:31:35
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Bella

Grymt fin är du syster ^^<3 hahahah

2009-12-05 @ 17:39:09
URL: http://tbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0